22 січня 2024

У магазинах Амстердама з'явилися кошики для готових поспілкуватися

У магазинах Амстердама з
487

Нідерландський виробник супів Oma's Soep розмістив у десяти магазинах найбільшого ритейлера країни Albert Heijn в Амстердамі кошики для продуктів із написом «Я готовий поговорити». Ними можуть скористатися всі охочі не лише купити продукти, а й поспілкуватися з незнайомцями, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Trendwatching.

У кошиках також лежать листівки, в яких перераховані способи розпочати бесіду, на них можна записати телефон нового знайомого. За кольором кошики відрізняються від звичайних - вони у ритейлера сині, а для готових завести нове знайомство в магазині - зелені. Після пілота в Амстердамі зелені кошики можуть з'явитись і в інших містах.

Ця не перша спроба бренду скоротити розрив між молоддю та людьми похилого віку. Oma's Soep проводить соціальні кампанії, спрямовані на те, щоб знизити почуття самотності у людей похилого віку. Наприклад, бренд організує щотижневі постачання супів волонтерами у 12 містах Нідерландів, проводить «спіддейтинги» (серія знайомств за короткий проміжок часу), майстер-класи та інші заходи зі студентами-волонтерами.

У звіті за 2022-2023 роки. Oma's Soep постійно проводила опитування серед самотніх людей похилого віку, яких опікувалися молоді волонтери. Результати показали: 95% самотніх людей похилого віку кажуть, що такі зустрічі допомагають відчути себе менш самотніми, причому 88% оцінили ефект від 8 до 10 балів за 10-бальною шкалою.

За цей час у 12 містах було організовано 28340 зустрічей. У програмі брало участь 4500 волонтерів, щотижня у заходах компанії брало участь у середньому майже 750 людей похилого віку.

У 2021 році нідерландські супермаркети Jumbo відкрили близько 200 «повільних» кас, на яких покупці могли поспілкуватися з касиром. Проект назвали Kletskassa - "балакуча каса". Спрямовано ініціативу також на боротьбу з самотністю.

Як з'ясувалося, каси для спілкування сподобалися не лише літнім людям, а й людям іншого віку. Перша чат-каса з'явилася ще 2019 р. — і виявилася дуже популярною серед покупців. Ще в магазинах почали працювати спеціальні зони для спілкування – там можна було випити кави та познайомитись із сусідами.

Як мінімум 13% жителів Європейського Союзу почуваються самотнім більшу частину часу, йдеться у доповіді Єврокомісії про самотність. Ще 35% відчувають самотність періодично. Найбільше самотніх – в Ірландії, близько 20%. А ось у Нідерландах рівень самотності один із найнижчих — так почуваються менше 10% опитаних.

Боротьба з самотністю у Нідерландах вже кілька років налагоджено на державному рівні. МОЗ країни розробило спеціальну програму. Для літніх людей проводять екскурсії та зустрічі, на яких можна, наприклад, пограти у футбол. Нещодавно подібною роботою вирішила зайнятися і влада Німеччини — вона створила цілу стратегію, яка допоможе зробити жителів менш самотніми і, як наслідок, щасливішими.

Шопінг входить до способів знизити самотність — дослідження показали, що через комунікацію з продавцем люди можуть задовольнити потреби у спілкуванні. Магазини можуть ставати для покупців так званим «третім місцем» — тобто не будинком і не роботою, а простором, де людина проводить дозвілля.

Тому торгові мережі намагаються підвищити лояльність покупців, відкриваючи у магазинах фітнес-студії, проводячи дегустації та навіть влаштовуючи концерти. Наприклад, британська мережа спортивних магазинів Lululemon пропонує безкоштовні уроки йоги.

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також