ЄС заборонить екологічні формулювання, що вводять в оману.

Європейський парламент проголосував за введення на внутрішньому ринку до 2026 року заборони на використання таких термінів, як «екологічно чистий», «натуральний», «біорозкладний», «кліматично нейтральний» та «еко», без доказів, що обґрунтовують, а також запровадив повну заборону на застосування формулювання про вуглецеву нейтральність щодо будь-яких товарів чи послуг, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Guardian.
Згідно з новою директивою, ЄС дозволить виробникам використовувати етикетки із зазначенням показників сталого розвитку лише якщо у них будуть посилання на затверджені схеми сертифікації екологічних продуктів. Захід введений для боротьби з так званим грінвошингом, до якого багато брендів вдаються для створення у споживача відчуття, що він може купувати новий одяг, користуватися певним транспортом або є якісь продукти, не посилюючи кліматичну кризу.
Депутати Європарламенту вважають, що нове законодавство зможе покласти край рекламі, що вводить в оману, і дозволить споживачам робити по-справжньому раціональний вибір. За словами одного з авторів ініціативи, інвестиції компаній у проекти із захисту клімату, як і раніше, вітаються і про них важливо повідомляти, проте більше не повинно здаватися, що посадка дерев у тропічних лісах робить промислове виробництво автомобілів, організацію чемпіонату світу з футболу чи виробництво косметики кліматично нейтральними.
Директива була прийнята після кількох місяців дискусій про те, як регулюватиметься її виконання. Держави-члени ЄС мають два роки, щоб перебудувати свої процеси і перейти на роботу за новими правилами.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар