23 січня 2024

H&M анулював рекламу після скарг на сексуалізацію образів дітей

H&M анулював рекламу після скарг на сексуалізацію образів дітей
563

Шведський fashion-ритейлер H&M відкликав рекламну кампанію за участю дівчаток-школярок після скарг на сексуалізацію образів неповнолітніх дітей, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

У рекламі, яку було запущено в Австралії, використовувався слоган: «Примушуйте інших обертатися на вас у колекції Back to School від H&M». Він розташовувався над фотографією двох дівчаток, одягнених у сірі сукні-сарафани. У кампанію також увійшли інші зображення, на яких одні діти оглядаються на інших. Користувачі соцмереж обурилися такою рекламою, заявляючи, що діти повинні думати про інші речі, а не про те, як закрутити чиїсь голови.

Представник H&M заявив 22 січня 2024 року, що рекламні оголошення, що містять це зображення та текст, вже були вилучені. Від імені компанії він і вибачився за небажані асоціації, які могла викликати ця маркетингова акція. Також він запевнив, що ритейлер у майбутньому уважніше стежитиме за розробкою своїх рекламних повідомлень.

Випадок H&M став ще одним серед неоднозначних маркетингових кроків, зроблених fashion-брендами останнім часом. Так, у грудні 2023 року після хвилі критики Zara зняла з публікації рекламну кампанію із зображеннями загорнутих у тканину манекенів, які асоціювалися в частині аудиторії з жертвами палестино-ізраїльського конфлікту. Наприкінці 2022 року великий скандал з рекламною фотозйомкою за участю маленьких дітей стався біля модного люксового будинку Balenciaga. Його звинуватили у виправданні педофілії та дитячої порнографії через застосування у кадрі реквізиту, який відсилає до БДСМ-естетики.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також