Mango відзначає 40 років та повертає старий логотип до колекції Heritage

На честь свого 40-річчя іспанська Mango запустила нову колекцію та кампанію Heritage. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Industry Fashion.
До колекції Heritage, створеної Марком Бортвіком, увійшли найпопулярніші речі бренду останнього десятиліття минулого століття. У новому прочитанні вони знову виглядають актуальними.
Трохи змінилися силуети, речі стали щільнішими за посадкою. Також тканини набули особливого розвитку, в основі ювілейної колекції технологічні еластичні тканини, нейлон, шкіра, денім.
Особливим елементом колекції Heritage стало повернення до історичного трибуквенного логотипу бренду – MNG. На думку авторів колекції, ці літери залишаються актуальними через 40 років життя Mango.
Крім минулих образів та моделей, для нової колекції Heritage повернуто колишній логотип компанії MNG.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, манго, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар