У мерії Нью-Йорка з'явиться департамент сталої доставки

Мер Нью-Йорка Ерік Адамс запропонував створити окремий департамент для регулювання служб доставки, а точніше транспорту, яким користуються кур'єри. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У мегаполісі працює понад 65 000 кур'єрів, і з них більшість – 49 000 – користується не автомобілями, а електровелосипедами, мопедами та мотоциклами. Новий відділ запропонували назвати Department of Sustainable Delivery — буквально департамент стійкої доставки, регулюватиме він лише транспорт на батареях.
Бум на кур'єрську доставку породив до засилля у місті такого транспорту. Із плюсів: це допомагає знизити вплив на довкілля. Але розвиток систем доставки призвело до дискусій про безпеку пішоходів, самих електровелосипедів та скутерів, батареї яких можуть вибухати, а також прав кур'єрів. За останнє зараз відповідає департамент праці - наприклад, влада Нью-Йорка зобов'язала компанії платити кур'єрам не менше $17,96 на годину. Робота транспортної інфраструктури лежить у відомстві департаменту транспорту. Гасінням проблемних батарей займався пожежний департамент. Новий департамент дозволить регулювати всі ці завдання.
Департамент має контролювати GrubHub, Amazon, DoorDash та ін., розповіла заступник мера Світу Джоші. Аналогічний орган у місті є для регулювання роботи таксі та орендних машин, раніше його очолювала Джоші. За її словами, комісія заклала правову основу для таких сервісів, як Uber та Lyft. Структура задумана універсальною: вона дозволить підготуватися до таких інновацій, як безпілотники та роботи, впевнена Джоші.
Нове відомство займеться оновленням міської інфраструктури, зокрема велосипедних доріжок. Крім того, планується запровадити ліцензії для співробітників служб доставки, а також організувати контроль за дотриманням правил дорожнього руху роботодавцями. Наприклад, компанії можуть зобов'язати збирати дані про маршрути та швидкість.
Серед інших концептуальних пропозицій – розвиток мікродоставки, щоб знизити вуглецевий слід від вантажівок. Передбачається, що новий відділ відповідатиме за створення хабів «останньої милі», від якої доставлятимуть замовлення кур'єри на електровелосипедах та ін.
Як заявила Джоші, департамент допоможе зробити електронні велосипеди безпечнішими. Дослідження 2022 р. показало, що робота кур'єром у Нью-Йорк небезпечніша, ніж робота у будівництві.
Створення нового департаменту має схвалити міська рада. Концепцію його роботи Джоші пообіцяла подати до осені.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, стала доставка, логістика останньої милі,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар