Програма лояльності FISHKA від ОККО визнана найкращим благодійним інтерактивним проєктом 2023 року
2 лютого 2024 року в рамках щорічної бізнес-конференції Big Trade-Marketing Show: New Reality – New Possibilities відбулося нагородження переможців Національної премії Big Trade-Marketing Award-2024.
Премія в галузі TRADE маркетингу присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії, які були реалізовані в 2022-2023 рр.
Місія премії полягає в просуванні та визнанні креативних трейд-маркетингових стратегій та їхніх авторів, стимулюючи інноваційні підходи та покращувати стандарти у цій сфері для сприяння загального розвитку маркетингової індустрії.
Журі визначило домінантів серед роздрібних мереж, виробників, дистриб’юторів, маркетингових агенцій на підставі презентацій трейд-маркетингових кейсів з якісними та кількісними показниками: залучення нових клієнтів, підвищення лояльністі, підвищення впізнаваністі бренду, зміна сприйняття бренду або поєднання кожного з цих способів за допомогою ефективного креативу, задля досягнення бажаних цілей тощо.
У номінації «Найкращий інтерактивний благодійний проєкт» перемогу здобула Програма лояльності FISHKA від ОККО.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, премія трейдмастер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар