У Південній Кореї невдоволені роботою китайських інтернет-магазинів
Агресивний вихід китайських компаній електронної комерції на ринок Південної Кореї викликає невдоволення як у місцевих гравців, так і в урядовців, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Найбільші занепокоєння викликають неістотно низькі ціни на китайських платформах та численні порушення з боку іноземців корейського законодавства.
Зокрема, у Південній Кореї китайців звинувачують у тому, що вони часто використовують заборонені методи та технології реклами. Найбільше порушень встановлених правил відбувається через мобільні додатки. Виявлені факти незаконного заволодіння особистими даними клієнтів.
В урядових звітах, що стосуються роздрібної торгівлі, стверджується, що «Alibaba Group AliExpress і Temu надсилали рекламні повідомлення, push-повідомлення додатків і електронні листи, не позначаючи їх як рекламу, що суперечить південнокорейським правилам».
За словами експертів, покарання за це порушення може тягнути за собою штраф у розмірі 30 млн вон. Але це ще не найбільші проблеми, які створюють китайські продавці. Платформа Temu, наприклад, нехтує обов’язковим розкриттям дозволів на доступ до програми під час встановлення та виконання. Відтак продавець без дозволів власників електронних гаджетів отримає доступ до їх відеокамер, місця знаходження, встановлює для себе пріоритети під час пошуку товарів та послуг тощо. Це також пряме порушення законодавства про інформаційні та комунікаційні мережі.
Крім того, у Південній Кореї вважають, що практика таких китайських платформ, як AliExpress і Temu сприяє кіберзлочинцям, зокрема, створює умови для голосового фішингу.
Поки що важко сказати, якою буде реакція південнокорейської влади. Адже останній зі звітів опублікований лише 18 лютого ц.р. Проте урядовці вже нарікають на слабку правову базу країни, через що важко встановити надійні бар’єри для порушників правил.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, інтернет-магазин, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар