Adobe скоротила квартальний чистий прибуток вдвічі

Американський розробник програмного забезпечення для обробки зображень Adobe звітував за підсумками першого кварталу 2024 фінансового року, що завершився 1 березня. Витрати на продаж та маркетинг компанії зросли на 3,8% рік до року і склали $1,35 млрд проти $1,3 млрд за аналогічний період 2023 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Чистий прибуток Adobe у першому кварталі скоротився вдвічі і склав $620 млн. У 2023 році показник був на рівні $1,247 млрд. Виручка компанії за звітний період збільшилася на 11% - до $5,18 млрд. Без урахування зміни курсів обміну валют вона зросла на 12% .
У другому фінкварталі Adobe прогнозує виторг на рівні $5,25-5,3 млрд. Аналітики в середньому прогнозують виторг у $5,3 млрд.
У фінансовому звіті також йдеться про те, що компанія оголосила програму викупу своїх акцій обсягом до $25 млрд. Вона діятиме до 14 березня 2028 року.
Після публікації звітності котирування акцій Adobe на додаткових торгах у четвер впали на 11%, оскільки інвесторів розчарували фінансові показники у певних сегментах бізнесу, а також низькі прогнози щодо виручки на наступний квартал.
У 2023 році витрати на продаж та маркетинг Adobe склали $5,35 млрд, що на 7,6% більше результатів 2022 року.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, прибутки компанії, квартальний звіт
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар