«Китайський Instagram» вперше отримав прибуток

Китайська соцмережа для обміну відео та фотографіями Xiaohongshu, схожа на Instagram, вперше отримала річний чистий прибуток. За підсумками 2023-го показник склав $500 млн за виручку в $3,7 млрд. Основний дохід майданчика — реклама, а також e-commerce. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Financial Times.
У перекладі з китайської Xiaohongshu означає «маленька червона книжка». Назва аналогічна неофіційному найменуванню цитатника китайського державного та політичного діяча, головного теоретика маоїзму Мао Цзедуна. Соцмережа має великих спонсорів, включаючи Alibaba, Tencent, GGV Capital та колишню китайську венчурну компанію Sequoia HongShan.
Додаток Xiaohongshu популярний серед молодих китаянок, які приходять на платформу за порадами про подорожі, красу та спосіб життя. Близько 70% користувачів соцмережі — жінки, половина молодша за 30 років.
Як пише FT, Xiaohongshu став «рідкісною історією успіху» серед китайських соцмереж, яка останнім часом постраждала від відходу закордонних інвесторів. У 2021 році стартап, що швидко росте, був оцінений у $20 млрд в ході останнього раунду фінансування. Зараз Xiaohongshu нарощує базу користувачів чоловічої статі, приділяючи особливу увагу просуванню контенту про автомобілі, наукову фантастику та меми.
У Xiaohongshu менше користувачів, ніж у інших китайських платформ коротких відео - Douyin та Kuaishou. В останніх щомісячна кількість користувачів становить близько 750 та 700 млн відповідно. У Xiaohongshu цей показник на рівні 312 млн. користувачів. Але, як передає FT, аудиторія зосереджена в багатих містах, що робить соціальну мережу ефективною маркетинговою платформою, орієнтованою на споживачів з високими витратами.
Крім того, зростання кількості активних щомісячних користувачів у 20% рік до року дає право вважати Xiaohongshu найбільшою великою соцмережею в Китаї. FT порівнює додаток з американським Instagram, називаючи його китайською відповіддю відомій платформі.
Зазначається, що Xiaohongshu почала приносити прибуток завдяки скасування політики «нульового COVID» у країні. За рахунок цього бренди збільшили свої рекламні витрати.
У 2021 році Xiaohongshu піддався перевіркам з боку китайського регулятора. Тоді обліковий запис соцмережі опублікував у Weibo питання: «Скажіть голосно, яка сьогодні дата?». Повідомлення з'явилося у річницю придушення китайськими військами демонстрації студентів на площі Тяньаньмень у 1989 році.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, інстаграм
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар