28 березня 2024

McDonald's у США побоюється втратити відвідувачів із низькими доходами

McDonald
636

Зростання цін в американських ресторанах швидкого харчування призвело до того, що покупці з невеликими доходами стали рідше туди ходити. Керівники McDonald's та Wendy's нещодавно заявили, що побоюються втратити таких відвідувачів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Згідно з лютневим опитуванням консалтингової компанії Revenue Management Solutions, 28% споживачів з низькими доходами (до них відносяться люди з доходом менше $50 000 на рік) заявили, що стали рідше відвідати мережі фастфуду. 46% стали рідше ходити до закладів формату fast casual — у таких мережах поєднуються швидка швидкість приготування страв, а також немає офіціантів, але не подається фастфуд.

Стрибок цін із січня 2021 р. по 2024 р. у США став найшвидшим за всю історію — ціни на продукти харчування, що споживаються вдома чи ресторані, зросли на 20%. Дослідження домогосподарств з доходами менше $35 000 на рік показало, що вони мають труднощі з оплатою повсякденних витрат. За даними перепису населення США, таких домогосподарств у країні серед чорношкірого населення близько третини, серед білошкірих — 21%.

Звіт Федеральної резервної системи (ФРС) США про поточну економічну ситуацію (так звана «Біжова книга») підтвердив тенденцію: представники бізнесу у 7 округах повідомили, що споживачі з низькими доходами змінюють споживчі звички, щоб скоротити витрати, звертаються за додатковою допомогою до громадських організацій або йдуть у банки за кредитами.

Для мереж швидкого харчування, які часто позиціонують себе як доступні для всіх верств населення, споживачі з низькими доходами становлять значну частину клієнтської бази та вважаються індикатором довгострокових тенденцій. Але вони зазвичай першими скорочують витрати і останніми повертаються, вказує Reuters. Зараз мережі навіть за падіння трафіку заробляють — відбувається це за рахунок зростання цін. Ймовірно, вони не поспішатимуть повернути клієнтів за рахунок різноманітних акцій. Тепер мережі не поспішають ставити трафік вище прибутку, як це було 10 років тому, зазначив генеральний директор SignalFlare.ai і консультант в індустрії швидкого харчування Майк Лукіанофф.

Тепер замість повсюдного скорочення меню та великих знижок мережі стають більш вибірковими — наприклад, пропонують знижки при замовленні через програму або доставку. Наприклад, якщо зробити велике замовлення в додатку McDonald's, можна заощадити 20% або отримати безкоштовну доставку. Wendy's нещодавно почала продавати лімітований бургер за $1 — замовити його можна лише через програму.

Для великих мереж фастфуду додатки з акціями — основна стратегія, яка допомагає як утримати клієнтів, і підвищити середню суму витрат. За словами старшого директора Technomic Девіда Хенкеса, натомість бізнес збирає інформацію про транзакції та демографічні дані користувача — це компроміс, на який багато хто йде, щоб заощадити.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також