01 квітня 2024

Lamborghini оновила логотип уперше за 20 років

Lamborghini оновила логотип уперше за 20 років
274

Італійський автовиробник Lamborghini уперше за два десятиліття оновив логотип. Переосмислений логотип став простіше та стриманіше, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-службу компанії.

Логотип зберіг геральдичний щит, зображення розлюченого бика, а також назва марки, прописане вздовж верхнього краю. При цьому шрифт напису став трохи ширшим, а весь малюнок втратив рельєф і став більш плоским та аскетичним. Був створений офіційний шрифт Automobili Lamborghini, який повторює безпомилкові лінії та незграбність автомобілів.

Основними кольорами нового логотипу Lamborghini стали чорний та білий. Відтінок золотистого дизайнери приглушили – тепер він не такий яскравий. Вперше компанія має намір використовувати символ Raging Bull без традиційного обведення у вигляді щита, але тільки в каналах цифрової комунікації.

У компанії зазначили, що рестайлінг обумовлений новою стратегією бренду, яка відображатиме «найсміливіші», «несподіваніші» та «автентичніші» цінності, а також інновації та рішучість. Він знаменує собою новий етап у позиціонуванні компанії.

Оновлена версія логотипу стане невід'ємною частиною фірмового стилю компанії, а також застосовуватиметься на майбутніх автомобілях. Так, логотип з'явиться на суперкарі, який компанія відчуває вже щонайменше близько року, а також на оновленій версії кросовера Urus.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також