Бренд одягу Ліонеля Мессі змінив власника

Бренд повсякденного одягу аргентинського футболіста Ліонеля Мессі перейшов у власність американського виробника одягу Centric Brands. Раніше The Messi Brand входив до складу компанії MGO Global, яка згідно умов угоди продасть ліцензію за $2 млн, повідомляє TradeMaster.UA.
Messi Brand був єдиним активом MGO Global. Трирічна угода футболіста та компанії гарантувала йому мінімальну виплату у розмірі €4 млн та 12% роялті від продажів за кожен квартал.
У компанії були плани використати права на бренд Мессі для створення серії модних колекцій для знаменитостей, а потім просувати їх за рахунок великої аудиторії футболіста в соцмережах. Однак обсяг продажів бренду Мессі склав $1,7 млн при збитках у $1,9 млн.
У березні 2024 року Мессі став амбасадором бренду елітного одягу із Саудівської Аравії Sayyar. З 2022 року він є послом туризму Саудівської Аравії.
Мессі також бере участь у різноманітних рекламних кампаніях, серед яких Pepsi, Gillette, Louis Vuitton та Turkish Airlines. Крім того, футболіст отримує відсоток від кожної підписки на сервіс Apple TV+ та від продажу деяких виробників спортивного одягу та взуття.
У 2022 році він створив власну інвестиційну компанію, яка займеться вкладеннями у технології, медіа, а також спортивні події.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, мессі, одяг мессі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар