Зростання продажів LVMH сповільнилося в 1-му кварталі: клієнти купують менше предметів розкоші
Продажі LVMH сповільнилися в першому кварталі: зростання цін змусило покупців, які бажають стати власниками розкішних сумок та аксесуарів, утриматися від дорогих покупок. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Органічні продажі найбільшого у світі виробника товарів класу люкс, що володіє такими марками, як Louis Vuitton, Dior і Tiffany, зросли в січні-березні на 3% до 20,69 мільярда євро ($22 мільярди), що збіглося з прогнозом аналітиків.
За даними компанії, продажі групи знизилися на 2%, головним чином через вплив коливань валютних курсів.
Акції LVMH подорожчали на 2,5%. Проте за останні 12 місяців акції компанії просіли приблизно на 11%.
Читайте також: Власник Louis Vuitton очолив рейтинг найбагатших людей планети
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, луї віттон , хеннесі, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар