Tesla звільнила команду маркетологів через «надто спільну» рекламу

Американський виробник електромобілів Tesla звільнив нещодавно сформовану маркетингову команду, яка працює в США і налічує близько 40 осіб. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Команду маркетологів, яку очолював старший менеджер Алекс Інгрем, звільнили в рамках скорочень робочих місць у компанії. Також звільнення торкнулися дизайн-студії Tesla. При цьому в Європі автовиробник все ще має невелику кількість маркетологів.
Глава Tesla Ілон Маск пояснив рішення компанії: "Реклама була занадто спільною - це міг бути будь-який автомобіль".
Tesla довгий час уникала телевізійної, друкованої, радіо- та онлайн-реклами та розвивала бренд завдяки «сарафанному радіо». Торік Маск заявив, що компанія «спробує трохи реклами та подивиться, як вона піде». Інгрем став формувати команду маркетологів близько чотирьох місяців тому.
Інвестори все частіше закликають Маска приділяти більше уваги маркетингу, оскільки зростання світового продажу електромобілів сповільнилося, а на ринку з'явилося багато конкурентів.
Читайте також: Tesla знижує ціни на деякі моделі електромобілів у низці країн
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, тесла, ілон маск, автомобілі тесла
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар