TikTok Shop поєднується з реселлерами для запуску продажів люксових товарів
TikTok Shop уклав партнерські відносини з п'ятьма великими реселлерами уживаних люксових товарів, щоб запустити у додатку продаж таких речей, які мають стабільний попит. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
З 22 квітня користувачі зможуть купувати уживані дизайнерські товари, доступні в магазинах Hardly Ever Worn It, Sign of the Times, Luxe Collective, Sellier Knightsbridge та Break Archive.
У TikTok повідомили, що нова категорія допоможе користувачам дізнатися більше про сегмент розкоші, знайти натхнення для стилю та придбати речі через програму. Для пошуку товарів запущено спеціальний тег #prelovedfashion. По ньому можна вже зараз знайти понад 62 000 люксових товарів.
Керівник відділу операцій TikTok Shop у Великій Британії Ян Уїлк сказав: «Цей проект є першим кроком у світі моди для TikTok Shop. TikTok Shop вже є лідером у сфері комерції, і завдяки динамічному модному співтовариству, що процвітає на TikTok, це дає рітейлерам унікальну можливість залучити нову аудиторію та клієнтів».
Розвиток ресейлу є платформою важливою частиною стратегії. У вересні минулого року компанія запустила на своїй платформі категорію продуктів «відновлені технології», що дозволяє користувачам купувати старі мобільні телефони та планшети.
Читайте також: TikTok тестує функцію купівлі товарів із відеороликів
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, тікток
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар