У першому кварталі виторг Puma знизився на 3,9%

Виручка німецького виробника спортивних товарів Puma SE у першому кварталі скоротилася на 3,9% - до 2,1 млрд євро порівняно з 2,19 млрд євро за аналогічний період минулого року, повідомляє TradeMaster.UA.
Згідно з прес-релізом Puma, за підсумками першого кварталу в органічному вираженні продажі компанії підвищилися на 0,4%. Прибуток до податкових та процентних виплат (EBIT) знизився на 9,4% і склав 159 млн євро, а чистий прибуток знизився на 25,5%, до 87,3 млн євро. Валова рентабельність Puma піднялася на 1 процентний пункт до 47,5%.
Продаж у регіоні EMEA скоротився на 3,2% і не змінився в органічному вираженні. У Північній Америці показник знизився на 4,6% (органічне зростання на 1%), в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні – на 4,1% (зростання на 0,6% в органічному вираженні).
Продаж взуття знизився на 2,4% (і зріс на 3,1% органічно), одяг — скоротився на 6,1% (органічне зниження на 2,4%), аксесуарів — на 5,1% (органічне зниження на 3, 2%).
Компанія підтвердила прогноз на 2024 рік, що передбачає органічне зростання продажів на 4–6% та EBIT у діапазоні від 620 млн євро до 700 млн євро.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пума
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар