Американська група PVH оголосила про падіння виручки на 10% до 1,952 млрд. доларів

Американська група PVH, власник брендів Tommy Hilfiger та Calvin Klein, повідомила про падіння виручки у першому кварталі на 10% до 1,952 млрд доларів. Крім того, компанія підтвердила прогнозоване зниження виторгу за підсумком 2024 року на 6-7% порівняно з результатами 2023 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Продажі Tommy Hilfiger знизилися на 10% порівняно з попереднім роком через падіння міжнародних доходів на 14%, що було частково компенсовано зростанням у Північній Америці на 2%. Calvin Klein у першому кварталі залишився на колишньому рівні через падіння міжнародних продажів на 2% та зростання продажів у Північній Америці на 4%.
Прямі продажі зросли на 1%, тоді як загальний виторг цифрового каналу знизився на 6%. Гуртовий виторг впав на 17%, оскільки оптовики продовжують дотримуватися обережного підходу, особливо в Європі, розповіли в компанії.
Поруч із фінансовими результатами PVH оголосила про кадрові зміни. Мартейн Хагман, генеральний директор Tommy Hilfiger Global та PVH Europe, покине компанію. Леа Рітц Голдман, глобальний президент Tommy Hilfiger, очолить глобальний бренд, тоді як Девід Савман, директор з управління ланцюгами постачання PVH, виконуватиме обов'язки генерального директора PVH Europe, поки компанія не знайде нового європейського лідера.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар