12 червня 2024

Британські блогери створили попит на товари для в

Британські блогери створили попит на товари для в
480

Продажі гачків для в'язання в британській мережі універмагів John Lewis зросли на 170% до минулого року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Guardian. Попит на шаблони для в'язання гачком різних речей, від майок до шортів та сумок, зріс більш ніж на 80%, розповів представник компанії.

Тренд на створення таких речей набрав обертів завдяки інфлюєнсерам, які викладають у TikTok та Instagram відео зі своїми виробами та туторіалами для в'язання гачком. Багато хто носить пов'язані власними руками речі, що теж підігріває інтерес.

Найпопулярнішими стають і інші «ретро-навички» — в'язання та шиття. Інтерес до них почав зростати в пандемію, коли через локдаун люди почали активно шукати нові заняття.

Молодь обирає в'язання гачком, тому що воно простіше за звичайне — можна підібрати нескладні схеми в'язання, каже керуючий редактор журналу Inside Crochet Сара Моран. За її словами, останніми роками у журналу з'явилося багато молодих читачів. «Після того, як ви освоїли простий «бабусин квадрат» (одна з найпопулярніших схем у в'язанні гачком — прим. ред.), вже можна зв'язати гачком свій перший шарф, жилет чи навіть сукню», — розповіла вона. Крім того, в'язання гачком цілком відповідає іншим трендам — на усвідомленість та екологічність, тому що можна своїми руками зробити собі річ, яка служитиме довго.

Прес-секретар Асоціації ручного в'язання Великобританії Джульєтт Бернард підтвердила, що інтерес до в'язання гачком зростає, причому саме у молоді. За її словами, вік людини, яка захоплюється звичайним в'язанням, становить від 54 до 65 і більше років. А гачком в'яжуть люди вже від 25 до 44 років.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також