17 червня 2024

Apple очолила рейтинг найдорожчих брендів у світі

Apple очолила рейтинг найдорожчих брендів у світі
285

Загальна вартість 100 найцінніших світових брендів, що входять до рейтингу Kantar BrandZ, зросла на 20% у 2024 році (до 8,3 трлн доларів), що стало сильним зрушенням після торішнього обвалу на фондовому ринку. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Новий рейтинг та звіт про оцінку вартості брендів було складено на основі думок понад 4,3 мільйона респондентів про 21 000 брендів у 532 категоріях.

Основні моменти:

- Apple вже третій рік є найціннішим брендом у світі та першим брендом, вартість якого перевищила 1 трильйон доларів.

- Google (№2; $753,5 млрд), Microsoft (№3; $712,9 млрд), Amazon (№4; $576,6 млрд) та McDonald's (№5; $221,9) завершують топ-5.

- NVIDIA (№6; $201,8 млрд) піднялася на 18 позицій і показала найвище зростання вартості бренду – 178%.

- П'ять новачків увійшли до Топ-100, включаючи lululemon (№92; $20,6 млрд) та Corona (№100; $19,0 млрд)

- Категорія "Платформи бізнес-технологій та послуг" зростає найшвидше, збільшуючи загальну вартість на 45%, частково завдяки ажіотажу навколо передових технологій штучного інтелекту.

- У 13 категоріях рейтингу Google Cloud, Booking.com та Chipotle – одні з найшвидше зростаючих.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також