Apple очолила рейтинг найдорожчих брендів у світі
Загальна вартість 100 найцінніших світових брендів, що входять до рейтингу Kantar BrandZ, зросла на 20% у 2024 році (до 8,3 трлн доларів), що стало сильним зрушенням після торішнього обвалу на фондовому ринку. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Новий рейтинг та звіт про оцінку вартості брендів було складено на основі думок понад 4,3 мільйона респондентів про 21 000 брендів у 532 категоріях.
Основні моменти:
- Apple вже третій рік є найціннішим брендом у світі та першим брендом, вартість якого перевищила 1 трильйон доларів.
- Google (№2; $753,5 млрд), Microsoft (№3; $712,9 млрд), Amazon (№4; $576,6 млрд) та McDonald's (№5; $221,9) завершують топ-5.
- NVIDIA (№6; $201,8 млрд) піднялася на 18 позицій і показала найвище зростання вартості бренду – 178%.
- П'ять новачків увійшли до Топ-100, включаючи lululemon (№92; $20,6 млрд) та Corona (№100; $19,0 млрд)
- Категорія "Платформи бізнес-технологій та послуг" зростає найшвидше, збільшуючи загальну вартість на 45%, частково завдяки ажіотажу навколо передових технологій штучного інтелекту.
- У 13 категоріях рейтингу Google Cloud, Booking.com та Chipotle – одні з найшвидше зростаючих.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, еппл, рейтинг брендів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар