19 червня 2024

McDonald's відмовився від штучного інтелекту через критичні помилки із замовленнями

McDonald
540

McDonald's завершив тестування системи штучного інтелекту після скарг клієнтів на помилки на замовлення, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на SkyNews. Система, яка використовує розпізнавання голосу для обробки замовлень, випробовувалась у більш ніж ста ресторанах мережі в США з 2021 року.

В останні місяці в соціальних мережах почали з'являтися відео про неправильно виконані замовлення. В одному випадку морозиво було подано з беконом, в іншому клієнт отримав незрозумілі доповнення до замовлення, включаючи курячі нагетси на $211. Відеозапис на TikTok показав, як дівчина, намагаючись замовити ванільне морозиво та воду, отримала кілька морожених порцій, пакетики кетчупу та вершкове масло.

McDonald's вирішив припинити використання технології. Франчайзі було доручено відмовитись від системи до кінця липня 2024 року. Договір на використання технології з IBM не буде продовжено: «Після ретельного аналізу McDonald's вирішив припинити наше нинішнє партнерство з IBM з автоматичного прийому замовлень, і ця технологія буде відключена у всіх ресторанах, які її тестують, не пізніше 26 липня 2024 року» . Незважаючи на відключення, у компанії висловили впевненість, що в майбутньому технологія автоматичного прийому замовлень знайде своє застосування.

Читайте також: McDonald's втратив права на бренд Big Mac для продуктів із курки

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також