24 червня 2024

Walmart запроваджує «розумний пошук продукції»

Walmart запроваджує «розумний пошук продукції»
345

Американська роздрібна мережа Walmart посилює співпрацю з компанією Agritask, яка допоможе моніторити ситуацію у сільському господарстві різних країн та прогнозувати врожаї окремих культур. Відповідаючи на запитання, для чого це потрібно мережевому ритейлеру, представники Walmart пояснили, що вони намагаються удосконалити систему постачання, запровадивши «розумний пошук продукції». Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.

Наразі мова йде лише про декілька культур, таких як ожина та вишня, говорять експерти. Саме на них менеджери зосередять свою увагу в рамках реалізації пілотного проекту.

Серед іншого, роздрібний продавець за допомогою своїх партнерів буде слідкувати за технологіями, які використовують сільськогосподарські виробники, а також почнуть отримувати інформацію про майбутній врожай у режимі реального часу. Це має вирішити низку важливих проблем з постачанням, з якими досі стикається торгова мережа.

Відстеження здійснюватимуть у дистанційному режимі на території Мексики та окремих штатів США. В  результаті Walmart розраховує отримати гіперлокальну інформацію про врожаї ожини та вишні.

За даними Міністерства сільського господарства США, що 30% втрат таких культур відбувається лише під час збору врожаю. Якщо змінити цей показник на краще, можна не лише зробити ланцюги постачання більш стабільними, але й запропонувати кінцевому споживачеві якісніші товари за нижчими цінами.

Читайте також: Walmart надає постачальникам доступ до інформації про поведінку клієнтів

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також