Walmart надає постачальникам доступ до інформації про поведінку клієнтів
Високотехнологічний підрозділ американської роздрібної мережі Walmart оголосив про запуск бета-версії рішення для аналізу самообслуговування на своїй платформі Walmart Luminate. Новий ІТ-продукт отримав назву Digital Landscapes. Він дозволяє постачальникам мережі відстежувати поведінку онлайн-покупців. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Користувачі можуть аналізувати тенденції залучення та відстежувати джерела, які залучають трафік, пояснюють фахівці. Йдеться також про пошук на Walmart.com і в мобільному додатку Walmart, а також про вплив різних пошукових систем та соціальних мереж на те, як поводяться роздрібні клієнти перед тим, як здійснити покупку.
Бета-версія працює з 5 червня, але загальнодоступним новий сервіс має стати ще до кінця цього літа. За словами експертів, запропонована інформація може допомогти постачальникам оцінити свої стратегії маркетингу та продажів, а також краще розподіляти свої ресурси для підвищення ефективності бізнесу.
Digital Landscapes – це найсвіжіша Walmart Data Ventures, підрозділу, заснованого в 2021 році для управління бізнесом на основі ефективного використання даних. Попередні запровадження допомогли поліпшити залученість партнерів роздрібної мережі до спільного бізнесу. У більшості випадків вони призводили до збільшення продажів як самої мережі, так і її постачальників, а також до економії рекламних бюджетів.
Читайте також: Walmart запровадить цифрові цінники у 2300 магазинах
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, волмарт, ритейл сша
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар