Miniso побила рекорди продажів у день відкриття флагмана у Парижі

Китайська мережа роздрібних магазинів Miniso, що спеціалізується на недорогих побутових та споживчих товарах (товари для дому, косметика, канцелярське приладдя та ін.) відкрила в червні 2024 флагманський магазин на Єлисейських полях у Парижі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Магазин зайняв 800 кв. метрів торгових площ на двох поверхах. Торгова точка одразу досягла найвищого щоденного обороту за всю історію філії мережі за межами Китаю.
У Miniso вважають, що досягненню мети компанії стати світовим брендом сприяє відкриття великих магазинів у найпрестижніших локаціях.
Нещодавно компанія також відкрила флагманські магазини на Таймс-сквер у Нью-Йорку та Оксфорд-стріт у Лондоні. Після відкриття у Парижі мережа налічує 6630 магазинів у 110 країнах світу.
2024 року Miniso планує відкрити близько 1 тис. додаткових магазинів, понад 50% з яких за кордоном.
У першому кварталі 2024 року світові продажі компанії зросли на 26% до $515,7 млн. Закордонні продажі зросли на 52,6% до $169,2 млн.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, мінісо, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар