Продажі Nike у четвертому кварталі знизилися до 12,6 млрд доларів

Американський екіпірувальник Nike представив підсумки четвертого кварталу, який завершився наприкінці травня. Оборот компанії становив 12,6 млрд доларів, знизившись на 1,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Онлайн-продаж впав на 10% за рік, що було викликано уповільненням зростання продажів лайфстайл-товарів. Онлайн-канал також вплинув на прибуток групи. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
За словами Джона Донахью, CEO Nike, ця тенденція у поєднанні з «зростаючою невизначеністю щодо економічної ситуації» та несприятливим впливом обмінного курсу змусила компанію «зменшити цілі на 2024 фінансовий рік». 2025 фінансовий рік стане перехідним для Nike, попередив топ-менеджер.
Група очікує зниження обороту приблизно на 5%, причому у першому півріччі падіння буде помітнішим, ніж у другому. З іншого боку, Nike очікує, що її прибуток збільшиться, зокрема, завдяки більш обмеженому використанню рекламних акцій та зниженню виробничих витрат.
Незважаючи на уповільнення продажів у четвертому кварталі, найбільша у світі спортивна група зафіксувала різке зростання чистого прибутку (+45% у річному обчисленні) за цей період до 1,5 млрд доларів, переважно завдяки контролю над операційними витратами.
Читайте також: Nike розробляє лінійку недорогих кросівок через спад продажів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, найк, кросівки найк
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар