Зростання популярності одягу вільного крою може негативно вплинути на ринок спортивного одягу

Рендал Конік, аналітик компанії Jefferies, яка надає фінансові та інвестиційні послуги, назвав зростання популярності одягу вільного крою "недооціненим ризиком" для роздрібних продавців, що спеціалізуються на спортивному сегменті. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Зараз зростання ринку спортивного одягу завмерло, а інтерес до широких штанів, навпаки, значно зріс за останні роки, тому такі гравці, як Lululemon і Nike, можуть опинитися в невигідній ситуації, тоді як такі бренди, як Levi Strauss & Co., можуть побачити переваги.
Так, за словами президента і генерального директора Levi's Мішель Гасс, продажі вільних фасонів, які зараз становлять понад 50% від загального асортименту штанів Levi's, зросли на 21% по всіх каналах дистрибуції у другому кварталі, що закінчився 26 травня. "Цього літа ми продовжуємо слідувати тренду і запускаємо нову мішкувату модель для жінок - XL, вона буде доступна по всьому світу і по всіх каналах продажів, а також новий вільний крій для чоловіків - 555", - додала вона.
Рендал Конік зазначає, що, згідно Google Trends, інтерес до «широких штанів» зріс на 9% з початку року, тоді як інтерес до «брюків-кльош» та «скінні» за цей період впав на 13% і 16% відповідно.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, спортивний ритейл, ринок спорттоварів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар