Євросоюз планує запровадити мито на всі товари китайських маркетплейсів
Наприкінці липня Євросоюз (ЄС) планує запровадити імпортне мито на товари низки китайських маркетплейсів, повідомляє TradeMaster.UA.
Офіційною причиною такого рішення є прагнення ЄС зупинити потік дешевих «неякісних товарів» до країн альянсу. Йдеться про відміну безмитних замовлень при порозі нижче 150 євро з таких майданчиків, як AliExpress (власник Alibaba Group), Temu (міжнародна версія китайського гіганта Pinduoduo) та Shein (штаб-квартира з 2022 р. знаходиться в Сінгапурі). У 2023 р. імпорт товарів, що описуються в ЄС, склав 2,3 млрд євро.
Передбачається, що нові правила стосуватимуться будь-яких інтернет-магазинів, які відправляють свої товари до ЄС безпосередньо з-за меж країн блоку. Але в першу чергу це торкнеться продавців з Китаю, оскільки, наприклад, онлайн-гігант Amazon, що базується в США, зазвичай використовує продавців з Європи.
Раніше експерти ЄС з'ясували, що в період з 2022 по 2023 р. на 50% зросла кількість продажів небезпечних для використання товарів з китайських маркетплейсів: косметичної продукції, електроприладів та одягу. Зокрема, контрольна закупівля 19 іграшок компанією Toy Industries of Europe на Temu показала, що «жоден із них не відповідає стандартам ЄС», а 18 становлять реальну загрозу для дітей.
Також у Брюсселі розглядають ще один захід: зобов'язати великі торгові майданчики проходити реєстрацію для сплати ПДВ з усіх товарів в онлайн-режимі (при цьому посилки, що надсилаються до країн ЄС, і так обкладаються цим податком з 2021 р.). А 4 липня Єврокомісія планує затвердити підвищення попереднього мита до 37,6% на електромобілі китайських брендів.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар