04 липня 2024

Євросоюз планує запровадити мито на всі товари китайських маркетплейсів

Євросоюз планує запровадити мито на всі товари китайських маркетплейсів
338

Наприкінці липня Євросоюз (ЄС) планує запровадити імпортне мито на товари низки китайських маркетплейсів, повідомляє TradeMaster.UA.

Офіційною причиною такого рішення є прагнення ЄС зупинити потік дешевих «неякісних товарів» до країн альянсу. Йдеться про відміну безмитних замовлень при порозі нижче 150 євро з таких майданчиків, як AliExpress (власник Alibaba Group), Temu (міжнародна версія китайського гіганта Pinduoduo) та Shein (штаб-квартира з 2022 р. знаходиться в Сінгапурі). У 2023 р. імпорт товарів, що описуються в ЄС, склав 2,3 млрд євро.

Передбачається, що нові правила стосуватимуться будь-яких інтернет-магазинів, які відправляють свої товари до ЄС безпосередньо з-за меж країн блоку. Але в першу чергу це торкнеться продавців з Китаю, оскільки, наприклад, онлайн-гігант Amazon, що базується в США, зазвичай використовує продавців з Європи.

Раніше експерти ЄС з'ясували, що в період з 2022 по 2023 р. на 50% зросла кількість продажів небезпечних для використання товарів з китайських маркетплейсів: косметичної продукції, електроприладів та одягу. Зокрема, контрольна закупівля 19 іграшок компанією Toy Industries of Europe на Temu показала, що «жоден із них не відповідає стандартам ЄС», а 18 становлять реальну загрозу для дітей.

Також у Брюсселі розглядають ще один захід: зобов'язати великі торгові майданчики проходити реєстрацію для сплати ПДВ з усіх товарів в онлайн-режимі (при цьому посилки, що надсилаються до країн ЄС, і так обкладаються цим податком з 2021 р.). А 4 липня Єврокомісія планує затвердити підвищення попереднього мита до 37,6% на електромобілі китайських брендів.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також