Інтернаціональні бренди активізують експансію на американському ринку

Міжнародні бренди одягу посилюють свою присутність на ринку США, відкриваючи нові магазини та розширюючи свої операції. Цей рух відбувається на тлі зниження споживчих витрат у місцевих ритейлерів, але завдяки великій базі споживачів, американський ринок залишається привабливим. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modern Retail.
Міжнародні бренди одягу, такі як Mango, Primark, Intimissimi та Uniqlo, активно розширюють свою присутність на ринку США у 2024 році. Ці компанії відкривають нові магазини, прагнучи зробити США одним із своїх провідних ринків. Наприклад, Mango планує відкрити близько 40 нових магазинів, а Intimissimi має намір досягти числа у 100 магазинів в США до кінця року. Uniqlo, після попереднього скорочення своєї експансії у 2015 році, знову розширюється, відкриваючи 20 нових магазинів у США та Канаді.
На тлі зниження споживчих витрат у місцевих ритейлерів, американський ринок все ще залишається привабливим для іноземних брендів завдяки великій базі споживачів та важливості фізичних магазинів. Наприклад, Primark повідомив про збільшення продажів у США на 24% порівняно з минулим роком завдяки відкриттю нових магазинів, переважно на Північному Сході США.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар