04 липня 2024

Інтернаціональні бренди активізують експансію на американському ринку

Інтернаціональні бренди активізують експансію на американському ринку
516

Міжнародні бренди одягу посилюють свою присутність на ринку США, відкриваючи нові магазини та розширюючи свої операції. Цей рух відбувається на тлі зниження споживчих витрат у місцевих ритейлерів, але завдяки великій базі споживачів, американський ринок залишається привабливим. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modern Retail.

Міжнародні бренди одягу, такі як Mango, Primark, Intimissimi та Uniqlo, активно розширюють свою присутність на ринку США у 2024 році. Ці компанії відкривають нові магазини, прагнучи зробити США одним із своїх провідних ринків. Наприклад, Mango планує відкрити близько 40 нових магазинів, а Intimissimi має намір досягти числа у 100 магазинів в США до кінця року. Uniqlo, після попереднього скорочення своєї експансії у 2015 році, знову розширюється, відкриваючи 20 нових магазинів у США та Канаді.

На тлі зниження споживчих витрат у місцевих ритейлерів, американський ринок все ще залишається привабливим для іноземних брендів завдяки великій базі споживачів та важливості фізичних магазинів. Наприклад, Primark повідомив про збільшення продажів у США на 24% порівняно з минулим роком завдяки відкриттю нових магазинів, переважно на Північному Сході США.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також