Продажі Swatch Group просіли на 14,3%
Швейцарський часовий конгломерат, до портфеля якого входять Omega, Longines, Breguet та багато інших люксових марок, повідомив про зниження продажів на 14,3% до 3,45 млрд швейцарських франків за перші шість місяців року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Результати виявилися нижчими за очікування аналітиків. Операційний прибуток компанії впав до 204 млн франків з 686 млн франків, що також менше, ніж прогнозувалося.
Окрім низького попиту в Китаї, компанія відзначила вплив на результати сильного франка. Група заявила, що очікує, що китайський ринок, включаючи Гонконг та Макао, «залишиться складним для всієї люксової індустрії до кінця року». Swatch Group зберегла виробничі потужності, щоб уникнути звільнень та скоротити витрати.
Якщо дивитися по інших регіонах, очікується, що у другій половині 2024 року в Японії та США спостерігатиметься «подальше сильне зростання, прискорене інвестиціями у власну роздрібну мережу групи». Перспективи у багатьох європейських країнах компанія також оцінює як перспективні. А Omega виграє від присутності у світових ЗМІ як офіційний хронометрист Олімпійських ігор у Парижі.
У першому півріччі група опинилася під тиском, оскільки висока інфляція останніх кварталів змусила споживачів обмежити витрати. Зокрема, постраждали менш забезпечені покупці, що вдарило з продажу моделей початкового та середнього цінового діапазону.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, свотч, виробництво годинників, швейцарській годинники
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар