Роздрібна мережа Lidl збільшує свій флот морських суден
Компанія Tailwind Shipping Lines, заснована два роки тому німецькою мережею супермаркетів Lidl, загалом виправдовує надії та допомагає компанії боротися з транспортним хаосом у судноплавстві. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Рішення отримати у власність торгові кораблі Lidl прийняв ще за часів пандемії COVID, але тепер менеджери хочуть збільшити флот, який здебільшого працює на доставці між Європою та Азією.
В оновленому ринковому звіті, присвяченому святкуванню своєї другої річниці, судноплавна компанія, що базується в Гамбурзі, показала, що зараз має дев’ять кораблів місткістю від 920 до 6800 TEU, два з яких є у власності, а решта зафрахтовані.
З часом створена спеціальна служба Panda Express (PAX) не лише забезпечувала роздрібну мережу товарами з Азії, які вона доставляла переважно до портів Середземномор’я, але й почала обслуговувати сторонніх клієнтів. Це дозволило зробити експлуатацію суден прибутковим бізнесом, а не лише тим проєктом, який рятував Lidl від зривів у постачанні товарів.
Так, наприклад, з’явилася ще одна послуга Tiger Express (TEX), яка працює як фідер між Шрі-Ланкою та Бангладеш, а також Dolphin Express (DEX), де судна курсують між Барселоною в Іспанії та Мурдейком у Нідерландах.
Зараз, коли ставки на морські перевезення знову різко йдуть угору, компанія замислюється над обслуговуванням маршрутів між Азією та Північною Європою та Західним узбережжям США. Вочевидь, для цього знадобляться і нові кораблі, говорять експерти.
Читайте також: Lidl скорочує команду топ-менеджерів
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, новини логістики, ланцбги постачання
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар