29 липня 2024

МОК втрачає спонсорів через скандальну церемонію відкриття

МОК втрачає спонсорів через скандальну церемонію відкриття
409

Американська телекомунікаційна компанія C Spire відкликала свою рекламу від розміщення на Олімпійських іграх у Парижі після церемонії відкриття. Тоді було представлено сцену з провокаційною пародією на картину Леонардо да Вінчі «Таємна вечеря». Про це повідомляє TradeMaster.UA.

«Ми були шоковані висміюванням «Таємної вечері» під час церемонії відкриття Олімпіади у Парижі. C Spire прибере всю нашу рекламу з Олімпіади», - повідомила прес-служба компанії на сторінці у соціальних мережах.

Від спонсорства Міжнародний олімпійський комітет (МОК) і раніше відмовлялися різні компанії. Так, у квітні 2024 року спонсорство припинило Toyota — у компанії заявили, що незадоволені ефективністю використання грошей.

За 2023 рік МОК отримав дохід у розмірі $902 млн, з них $739 млн організація заробила на рекламі та спонсорах. Для порівняння, у 2022 році дохід МОК становив $2,3 млрд.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також