МОК втрачає спонсорів через скандальну церемонію відкриття

Американська телекомунікаційна компанія C Spire відкликала свою рекламу від розміщення на Олімпійських іграх у Парижі після церемонії відкриття. Тоді було представлено сцену з провокаційною пародією на картину Леонардо да Вінчі «Таємна вечеря». Про це повідомляє TradeMaster.UA.
«Ми були шоковані висміюванням «Таємної вечері» під час церемонії відкриття Олімпіади у Парижі. C Spire прибере всю нашу рекламу з Олімпіади», - повідомила прес-служба компанії на сторінці у соціальних мережах.
Від спонсорства Міжнародний олімпійський комітет (МОК) і раніше відмовлялися різні компанії. Так, у квітні 2024 року спонсорство припинило Toyota — у компанії заявили, що незадоволені ефективністю використання грошей.
За 2023 рік МОК отримав дохід у розмірі $902 млн, з них $739 млн організація заробила на рекламі та спонсорах. Для порівняння, у 2022 році дохід МОК становив $2,3 млрд.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини економіки, реклама в спорті, олімпійські ігри 2024
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар