Nestle і Unilever зіткнулися з погіршенням продажів через зниження купівельної спроможності
Підсумки першого півріччя стали такими, що розчаровують відразу для двох компаній: Nestle і Unilever, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
За підсумками I півріччя 2024 року продажі компаній Nestle і Unilever виявилися нижчими, ніж прогнозували аналітики. Справа в тому, що жителі європейських країн все частіше віддають перевагу товарам, на які поширюються знижки та промо-акції, а після сплеску інфляції та різкого зростання цін не повертаються до повторних покупок продуктів компаній.
Незважаючи на те, що продажі Nestle зросли на 2,1% за підсумками півріччя, аналітики очікували зростання на 2,5%. А зростання продажів Unilever на 3,9% також виявилося нижчим за прогноз у 4,3%. У зв'язку з цим обидва FMCG-гіганти знизили очікування на весь рік: Nestle розраховує за підсумками 2024 року на зростання на 3%, а компанія Unilever налаштована дещо позитивніше, розраховуючи на зростання від 3 до 5%.
Крім того, представники Nestle повідомили, що компанії довелося стримувати зростання цін на продукти, оскільки багато споживачів були змушені відмовитися від них через подорожчання.
У майбутньому обидві компанії планують більше інвестувати у власні бренди. Зокрема, Nestle розраховує налагодити випуск більшої кількості нових продуктів, а Unilever – запровадити програму «менше товарів – краще». Крім того, Unilever зараз проводить реорганізацію, метою якої є можливість для компанії повністю зосередитися на своїх 30 основних брендах. Компанія вже звільнила 7500 співробітників і готується згорнути виробництво морозива.
Читайте також: Nestle звинувачують у багаторічному продажу звичайної фільтрованої води під виглядом «природної мінеральної»
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, нестле, унілевер, новини виробників
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар