Bonduelle зіткнулася з падінням продажів на тлі зниження купівельної спроможності
Французька компанія Bonduelle не змогла досягти поставлених раніше річних цільових показників зростання, оскільки багато покупців перестали купувати товари ВТМ від виробника, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Генеральний директор компанії Bonduelle Ксав'є Ункович був розчарований результатами фінансового року, що завершився у червні. Згідно зі звітом компанії, за підсумками фінансового року аналітики зафіксували зниження продажів на 1,4% до 2,37 млрд євро. Гендиректор компанії очікував на суттєве зростання як виручки, так і прибутку.
Однією з причин зниження продажів став відхід покупців. Зокрема, у Європі, на яку припадає 2/3 обороту компанії, продаж консервованих та заморожених продуктів під приватними брендами різко знизився через «зміни в політиці закупівель» та зниження купівельної спроможності. А вартість товарів ВТМ, навпаки, збільшилася.
Проте компанія розраховує досягти за підсумками року операційного прибутку у розмірі від 75 до 80 мільйонів євро.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, бондюель
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар