У США набирають популярності дезодоранти для всього тіла
Виробники споживчих товарів роблять ставку на дезодоранти для тіла, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal. Реклама такого дезодоранта Old Spice від Procter & Gamble з персонажами Marvel - Дедпулом та його сусідкою по квартирі Сліпий Ел набрала на YouTube за місяць 11 млн переглядів.
Ціни на дезодоранти в США різко зросли — у середньому вони становлять близько 6,54 долара за штуку. Маркетологи розраховують, що за допомогою нових товарів зможуть стимулювати продаж товарів для гігіенти. Дезодоранти для всього тіла коштують вдвічі дорожче – наприклад, ціна на Old Spice становить $12,99.
"Дезодорант для всього тіла став проривною інновацією року", - сказав Херріш Патель, президент Unilever USA та керівник північноамериканського підрозділу засобів особистої гігієни компанії. При цьому дезодоранти для пахв нікуди не подінуться, додав він.
Нещодавнє дослідження Unilever показало, що лише 2% споживачів використовують дезодорант для всього тіла, але ринок має великий потенціал зростання. 76% респондентів заявили, що хотіли б спробувати його. Після цього дослідження Unilever випустила у США під брендами Dove, Dove Men+Care та SheaMoisture продукти, які можна використовувати на кількох ділянках тіла.
На успіх нової категорії вказав головний фінансовий директор P&G Андре Шульман. За його словами, у тому числі завдяки дезодорантам для всього тіла Old Spice та Secret продаж коштів по догляду за шкірою та для особистої гігієни зріс у Північній Америці на 11%.
На відміну від спреїв для тіла Axe, які є сумішшю парфуму та дезодоранту, нові продукти виготовлені з інгредієнтів, розрахованих на ділянки з чутливою шкірою. Деякі бренди пропонують нові продукти для жінок, щоб вони могли наносити їх під груди або в зоні бікіні.
Продажі компанії Lume, яка виробляє дезодорант-стік для всього тіла за $14,99, більш ніж подвоїлися минулого року. Торік у роздробі їх було продано на $125,8 млн, за даними Circana. Lume заявила, що продажі по всіх каналах, у тому числі онлайн, склали за той же період $326 млн.
Засновниця Lume доктор Шеннон Клінгман вважає себе винахідником цього продукту. Коли в молодості вона працювала лікарем, то їй спало на думку, що жінки, які скаржилися на запах в інтимній зоні, часто отримували неправильний гінекологічний діагноз. Вона дійшла висновку, що запах насправді може бути зовнішнім і пов'язаним із бактеріями на самій шкірі, які починають розмножуватися через високий pH у різних частинах тіла. Клінгман зверталася до споживчих компаній із пропозицією розробити продукт, який вирішив би цю проблему.
Деякі керівники у відповідь повідомляли, що створення дезодоранту для всього тіла може вплинути на продажі інших продуктів для особистої гігієни. Інші пропонували зайнятися створенням продуктів для різних частин тіла, наприклад, окремого дезодоранту для ступнів. Тому Клінгман вирішила створити власний продукт, який знижував би pH рідин, які при взаємодії з бактеріями починали виділяти неприємний запах.
Жінка заклала будинок і спустошила пенсійні рахунки, а просувати свій продукт почала в інтернеті — у тому числі через TikTok, де відверто розповідала, звідки беруться запахи різних частин тіла. У 2021 р. Lume купив підрозділ стартапу з виробництва бритв Harry's.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар