Вартість контейнерних перевезень з Китаю до Європи почала падати
Рекордний пік сезону на ринку морських контейнерних перевезень уже позаду, говорять експерти. А тому спотовий ринок починає схилятися до зменшення тарифів. Ця тенденція уже помітна на маршрутах між Китаєм та Європою. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Члени альянсу 2M Maersk і MSC повідомили клієнтів, що мають намір налагодити більш передбачуване сполучення між Європою та Азією. Раніше для цього вони навіть скоротили кількість заходів до європейських портів, щоб уникати заторів та затримок. Але тепер гіганти глобальної морської логістики вимушені ще більше боротися за споживача.
Швейцарська компанія MSC повідомила: «Оновлена мережа призначена для поліпшення наших послуг. Ми пропонуємо нові пари портів і намагаємося адаптуватися до поточних проблем перевантаженості портів у Європі. Також продовжуємо пропонувати конкурентоспроможний час транзиту для відправлень між Азією та Північною Європою».
За даними агенції Xeneta, у червні з Китаю до Північної Європи було відправлено 800 000 TEU, що стало рекордним показником поточного сезону. Тепер таких обсягів не прогнозують. Проте і спотові ставки, які у період з 30 квітня по 1 липня зросли на 166%, нині повзуть донизу. На думку експертів, вантажовідправники, які поспішили з доставкою у цей період, можливо, лише втратили більше грошей. Адже зараз вартість перевезень буде меншою. І крім того можна не створювати великих запасів на своїх європейських складах.
Принаймні, від початку серпня середні спотові ставки на контейнерні перевезення знизилися на 1,6%.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, контейнерні перевезення, логістичні послуги
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар