Bacardi продаватиме ром у форматі морозива

Всесвітньо відомий виробник рому Bacardi оголосив про колаборацію з Tipsy Scoop – брендом морозива з додаванням алкоголю. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Newfood Media.
Незвичайне морозиво можна скуштувати протягом всього серпня, який вважається Місяцем рому.
Сорбет, натхненний класичним коктейлем дайкірі, об’єднує витриманий ром BACARDÍ Reserva Ocho з тропічною солодкістю гуави, створюючи ідеальний літній десерт для справжніх гурманів.
На сьогодні морозиво з додаванням алкоголю стає популярним способом розширити категорію алкогольних напоїв, надаючи споживачам можливість насолоджуватися традиційними смаками у новому форматі, який зберігає бажаний “алкогольний ефект”.
Bacardi є не першим великим алкогольним брендом, що вирішив представити свій продукт у форматі морозива. Раніше цього року ірландська компанія Guinness також доєдналася до нового тренду. Тоді у співпраці з тією ж Tipsy Scoop вони випустили морозиво зі смаком легендарного пива.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, виробництво рому,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар