Netflix і Google впроваджили функцію покупок у серіал «Емілі в Парижі»

Netflix спільно з Google інтегрував функцію покупок у четвертий сезон серіалу "Емілі в Парижі" у рамках стрімінгової платформи. Нова можливість здійснюється через програму Shop with Google, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Marketing Dive.
Компанії пропонують за допомогою технології Google Leans сканувати образи на екрані через камеру мобільного телефону, щоб купити виріб, що сподобався. Після сканування у користувача на телефоні відкриється вікно з таким самим чином на маркетплейсі Shop with Google.
Крім цього, під час перегляду також спливатимуть рекламні інтеграції з можливістю купівлі речей.
"Органічно взаємодіючи з фандомом шоу та використовуючи захоплюючі формати, ми пропонуємо нашим передплатникам творчий та розважальний досвід, демонструючи партнерам широту наших можливостей", - прокоментував віце-президент з маркетингових партнерств Netflix Магно Херран.
Станом на травень 2024 року у Netflix було понад 40 млн активних користувачів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар