23 серпня 2024

Непевні перспективи Північної гілки Нового шовкового шляху

Непевні перспективи Північної гілки Нового шовкового шляху
805

Залізничне сполучення між Китаєм та ЄС через Росію та Білорусь супроводжується новими серйозними проблемами після того, як українське військо розпочало наступ на Курську область, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.  

Раніше ЗМІ публікували інформацію про те, що Російські залізниці (РЖД) тепер відмовляються від вантажних перевезень з Білорусі, оскільки залізничні станції у регіоні переповнені потягами з військами та бойовою технікою країни-агресора. Величезні затори виникли через неорганізованість логістики, брак локомотивів та бригад машиністів. Про це також розповідали у профспілці білоруських залізничників.

За словами експертів, російські чиновники, схоже, не уявляють, як можна вирішити цю проблему. І ось вона почала стосуватися також транзитних потягів, що прямують з Китаю до Євросоюзу. Трансконтинентальні потяги намагаються перенаправити через інші області РФ. Але результат виходить невтішний.

На думку експертів, зараз ми переживаємо по-справжньому історичний момент, коли раніше надпотужна за транзитним потенціалом Північна гілка Нового шовкового шляху відходить на другий план.

Власне, російсько-білоруський маршрут з КНР до ЄС значно раніше почав втрачати вантажообіг через запровадження санкцій та збільшення пропускної спроможності Середнього коридору через Каспійське море. Тут Азербайджан, Грузія та Казахстан просувають маршрут і допомагають розвивати інфраструктуру. В результаті раніше слабенький маршрут лише цього року пропустив на 1400% більше контейнерів, ніж у той самий час минулого року. Вочевидь, ситуація наближається до переломного моменту, говорять фахівці.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також