Бейонсе запускає власний бренд віскі SirDavis

Співачка Бейонсе оголосила про запуск власного бренду віскі під назвою SirDavis, який вона вироблятиме спільно з компанією Moet Hennessy. За інформацією видання Food and Wine, новий продукт буде житнім напоєм із міцністю 44 градуси, повідомляє TradeMaster.UA.
Назва бренду SirDavis обрана на честь діда Бейонсе, який був самогонником. Співачка подала на реєстрацію товарного знака на початку літа, демонструючи серйозність своїх намірів увійти на ринок спиртних напоїв.
Двоетапна витримка та виробництво в Техасі
Виробництво віскі SirDavis здійснюватиметься в Техасі з використанням двоетапного процесу витримки: спочатку у бочках з американського дуба, потім у бочках з-під хересу Pedro Ximenez. Напій буде розливатись по пляшках з лаконічним дизайном та мінімалістичним принтом коня.
Віскі SirDavis з'явиться у роздрібному продажу у вересні 2024 року у США, Великій Британії, Франції та Японії. Очікувана ціна становитиме $89 за пляшку. Спільний проект із Moet Hennessy був запланований ще до пандемії COVID-19, і його успішна реалізація може значно зміцнити фінансовий стан Бейонсе.
За оцінкою Forbes, статки Бейонсе в травні 2024 року перевищили $750 млн. Раніше співачка співпрацювала з Adidas, Balmain і випускала власні парфуми. Запуск бренду віскі SirDavis, за прогнозами експертів, може наблизити Бейонсе до статусу мільярдера.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар