Adidas намагається локалізувати ланцюги постачання

У компанії Adidas заявили, що припинять закупівлю виробів з Китаю до США та зробити більш локалізованими свої ланцюги постачання. Таким чином, виробник намагається поліпшити видимість та гнучкість своєї логістики, пояснив заявив генеральний директор Global Brands Бйорн Гулден. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Він також розповів, що останнім часом Adidas «багато попрацював» над удосконаленням свого ланцюга постачання. При цьому керівник зазначив, що теперішні зміни не пов’язані напряму з високими митами на імпорт товарів з КНР до США. Плани оптимізувати логістику з’явилися раніше, ніж почала розпалюватися ця торгова війна.
Тепер, за словами Гулдена, товари під відомим брендом вироблятимуться у Китаї для китайських споживачів, а в Індії – для індійських. Локалізація такого типу допоможе компанії суттєво скоротити витрати на логістичні операції та, як виявилося, зекономити на оподаткуванні експортно-імпортних операцій.
Adidas нині має у Китаї 82 заводи, які загалом забезпечують 23% глобального виробництва товарів від відомим брендом. Але виробничі потужності також активно розвиваються в Індії, В’єтнамі, Індонезії, Пакистані та Камбоджі. Скоріш за все, деяку частину виробництва незабаром також перенесуть до інших країн.
Читайте також: Adidas збільшує виручку на фоні «футбольної лихоманки»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, адідас, новини логістики
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар