Німецькі компанії не поспішають запроваджувати штучний інтелект

Хоч Німеччина і залишається одним із лідерів із запровадження штучного інтелекту для управління бізнесом, останніми роками темпи збільшення кількості компаній, які активно використовують ШІ, відверто стагнують. Про це розповіли автори звіту Центру європейських економічних досліджень імені Лейбніца (ZEW) Мангейма, складеного на підставі зібраної на замовлення Федерального міністерства економіки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Зокрема, агенція dpa повідомляє з посиланням на аналітиків, що штучний інтелект залишається здебільшого лише модною темою для обговорення. А фактичне використання ШІ здивує кожного фахівця, який спробує розібратися у нинішньому становищі.
У 2023 році лише 12% німецьких комерційних компаній так чи інакше використовували програмні продукти зі штучним інтелектом для поліпшення результатів своєї роботи. У 2021 році таких підприємств у країні було лише на 1% менше. Тож можна зробити висновок, що використання ШІ не надає тих неймовірних переваг бізнесу, про який повсякчас говорять різні експерти.
Крім того, запровадження ШІ відбувається переважно лише у двох секторах економіки: роздрібній торгівлі та інформаційно-комунікаційній сфері. Рітейл досі навчився за допомогою ШІ лише краще управляти своїми логістичними процесами.
У середньому в країнах ЄС ситуація ще гірша, відзначають автори дослідження. Адже штучний інтелект станом на кінець минулого року запровадили лише 8% компаній.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, інновації в логістиці, автоматизація логістики
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар