Decathlon Group збирається інвестувати 100 млн євро в ринок Індії

Міжнародний виробник спортивного одягу та взуття Decathlon Group оголосив, що планує інвестувати 100 млн євро у розвиток на ринку Індії протягом наступних п'яти років. Компанія хоче розширити свою роздрібну присутність та розвинути електронну комерцію в країні, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Just Style.
Спортивний гігант вважає, що Індія є ключовим ринком з активним зростанням. На даний момент близько 8% всього асортименту Decathlon Group вже виробляється в Індії.
В даний час 68% товарів, які Decathlon продає в Індії, виробляються локально. Компанія планує збільшити цей показник до 85% до 2026 року, зробивши Індію своїм основним виробничим центром.
Decathlon також переводить свої індійські виробничі потужності на зелену енергію, прагнучи скоротити свій вуглецевий слід на 50%. Компанія також заявила, що активно впроваджує моделі економіки замкнутого циклу для сприяння сталому розвитку.
«Ми прагнемо прискорити зростання в Індії, розширити нашу присутність та надати позитивний вплив на життя людей за допомогою спорту, — прокоментував директор із роздрібних продажів та роботи з регіонами Decathlon Стів Дайкс. — Потенціал Індії стати світовим виробничим та інноваційним центром для Decathlon величезний, і ми раді розвивати місцеві таланти та робити внесок у шлях Індії до становлення спортивною державою».
Читайте також: Decathlon відкрив перший бельгійський магазин у стилі IKEA
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, декатлон, продаж спортоварів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар