Coca-Cola запустила унікальний напій для 15-річних. Серія обмежена
Компанія Coca-Cola оголосила про запуск нового унікального напою — коли зі смаком печива Oreo. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на NewfoodMedia.
Напій, що отримав назву Coca-Cola OREO Zero Sugar, є обмеженою серією і буде доступний у США та ще 35 країнах світу, включаючи Канаду, Китай, Мексику, Бразилію та Європу.
Новинка поєднує в собі фірмові смаки двох культових брендів — Coca-Cola та Oreo
Напій має освіжаючий смак Coca-Cola з нотками, натхненними печивом Oreo, і не містить цукру.
Дизайн упаковки виконаний у чорно-білих тонах, що відображає впізнавані стилі обох брендів, і включає креативні елементи, такі як тиснення печива Oreo та зображення пляшок Coca-Cola.
Разом із напоєм Coca-Cola також випустила унікальне печиво — OREO Coca-Cola Sandwich Cookie. Печиво поєднує два шоколадні бісквіти з кремом білого кольору зі смаком Coca-Cola, прикрашене червоним їстівним блиском.
До слова, новий напій є частиною глобальної платформи Coca-Cola Creations, яка спрямована на залучення покоління Z через інноваційні продукти та цифровий досвід. Як і в попередніх випусках цієї серії, колаборація з Oreo супроводжується інтерактивними можливостями для споживачів.
Наприклад, фанати можуть активувати режим “Bestie Mode”, скануючи QR-коди на упаковці, щоб об’єднати свої музичні смаки та створити персоналізовані плейлисти на Spotify.
Coca-Cola OREO Zero Sugar з’явиться на полицях магазинів уже у вересні
До речі, це найбільша співпраця в рамках платформи Coca-Cola Creations. Вона обіцяє принести нові яскраві враження шанувальникам обох брендів.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, кока-кола
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар