H&M масштабує концепцію краси

Шведська H&M Group об'єднує флагманські магазини із б'юті-магазинами. Після запуску пілота в Осло в 2023 році ще два таких магазини відкриються в Стокгольмі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Нову концепцію бренд планує впроваджувати у всьому світі. У магазинах у Стокгольмі бутики косметики матимуть окремий вхід, але з'єднаються із сусіднім магазином одягу H&M. Таким чином, бренд прагне запропонувати покупцям «завершений образ», у якому мода та краса органічно поєднуються.
Магазини косметики продають не лише продукцію H&M, а й інші бренди. Оновлений асортимент має 80 торгових марок, включаючи такі відомі лейбли, як MAC, e.l.f. Beauty та Kylie Cosmetics. Крім косметики, в асортименті також представлена колекція ароматів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, h&m, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар