H&M повертає джинсовий бренд Cheap Monday

Компанія Cheap Monday, колишня джинсова марка H&M Group, повертається. Тепер бренд орієнтований на молодь покоління Z, і його можна знайти в обмеженій кількості роздрібних партнерів, включаючи Asos. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Після припинення виробництва у 2018 році через незадовільний продаж Cheap Monday повертається. Обмежену колекцію джинсових штанів і жилетів цієї марки тепер можна купити у спорідненій мережі Weekday (онлайн та в деяких магазинах), а також у ряду ексклюзивних партнерів. Одним із таких партнерів є британська онлайн-платформа Asos.
Нова колекція явно натхнена сучасною молодіжною культурою і є сильним кивком у бік популярного стилю Y2K: мода початку 2000-х років, на які припав розквіт бренду. Особою першої кампанії стала молода американська співачка-співачка Несса Барретт.
Джинсова колекція складається із семи різних фасонів для жінок та шести для чоловіків, від дуже вузьких джинсів до моделей із дуже вільною посадкою. Ми використовували такі варіанти обробки, як брудна, забризкана, потерта і рвана, у відтінках синього, чорного та сірого. Ці джинси відображають суть Cheap Monday», - каже Еліс Шульман із парасолькового бренду Weekday.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар