Вийшов новий «Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024»!
TradeMasterGroup з гордістю презентує новий номер журналу «Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024», який стане вашим незамінним помічником у світі ритейлу та власних торгових марок.
Наша місія – об'єднати зусилля ритейлерів, постачальників та представників суміжних галузей для створення нових бізнес-ідей, встановлення ділових контактів і розвитку взаємовигідної співпраці. Ми також прагнемо сприяти підвищенню професіоналізму в торгівельній спільноті України через навчання та обмін досвідом.
Що всередині? У новому випуску ви знайдете:
- Аналітику розвитку ВТМ за 2024-2025 роки: детальний огляд ключових тенденцій ринку власних торгових марок.
- Ідеї та поради для розвитку вашого бізнесу: нові рішення, тренди та інновації, які допоможуть вам бути на крок попереду.
- Ексклюзивні інтерв’ю з лідерами ритейлу:
"Файна Марка": розширення асортименту та стратегічний розвиток у часи змін — Максим Кореновський, менеджер із зовнішньо-економічної діяльності, Інна Масенко, менеджерка з постачання.
Інновації та стратегія просування: як ТМ Varto розширює свій вплив на ринку через сучасні маркетингові підходи та нові технології —Наталія Краснощок, бренд-менеджерка ВТМ Varus.
ВТМ "Апельмон": унікальність на полицях у регіональних мережах — Джам Рахімі, директор з маркетингу "Апельмон".
Розвиток ВТМ АТБ: як забезпечити якість і інновації в умовах змінюваного ринку — Наталія Литвинчук,керівниця відділу розвитку власних торговельних марок та оптимізації асортименту.
Інновації, якість і партнерство: як TA-DA! трансформує роздрібний ринок і розвиває власні торгові марки — Тетяна Каріка, CPO компанії TA-DA!
Стратегічний розвиток Private Label в "Епіцентрі": переосмислення брендів і перспективи — Ґерміна Дунін-Борковська, директорка зі стратегічного розвитку торгових марок мережі “Епіцентр К” та марок власного виробництва.
Ukrnafta активно розвивається і шукає партнерів, готових зростати разом — Максим Пятаков, директор департаменту непаливних продажів АТ “Укрнафта”.
Експертні рішення “АНЦ”: як мережа аптек інноваційно змінює ринок — Тетяна Паценко, директорка з маркетингу мережі аптек “АНЦ”.
Як Auchan Україна перетворює власні торгові марки на лідерів ринку: секрети успіху та інноваційні підходи — Олена Паливода, Head of Private Label department Auchan Ukraine.
Цей журнал – можливість дізнатися більше про сучасні виклики та перспективи ринку, отримати практичні інструменти для покращення ефективності вашого бізнесу та зміцнення партнерських відносин.
Не пропустіть шанс бути в курсі головних подій та трендів ринку PrivateLabel в Україні!
Скачати Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, втм, власна торгова марка, трейдмастер, ритейл україни
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар