12 вересня 2024

Вийшов новий «Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024»!

Вийшов новий «Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024»!
797

TradeMasterGroup з гордістю презентує новий номер журналу «Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024», який стане вашим незамінним помічником у світі ритейлу та власних торгових марок.

Наша місія – об'єднати зусилля ритейлерів, постачальників та представників суміжних галузей для створення нових бізнес-ідей, встановлення ділових контактів і розвитку взаємовигідної співпраці. Ми також прагнемо сприяти підвищенню професіоналізму в торгівельній спільноті України через навчання та обмін досвідом.

Що всередині? У новому випуску ви знайдете:

- Аналітику розвитку ВТМ за 2024-2025 роки: детальний огляд ключових тенденцій ринку власних торгових марок.

- Ідеї та поради для розвитку вашого бізнесу: нові рішення, тренди та інновації, які допоможуть вам бути на крок попереду.

- Ексклюзивні інтерв’ю з лідерами ритейлу:

 

"Файна Марка": розширення асортименту та стратегічний розвиток у часи змін — Максим Кореновський, менеджер із зовнішньо-економічної діяльності, Інна Масенко, менеджерка з постачання.

 

Інновації та стратегія просування: як ТМ Varto розширює свій вплив на ринку через сучасні маркетингові підходи та нові технології —Наталія Краснощок, бренд-менеджерка ВТМ Varus.

 

ВТМ "Апельмон": унікальність на полицях у регіональних мережах — Джам Рахімі, директор з маркетингу "Апельмон".

 

Розвиток ВТМ АТБ: як забезпечити якість і інновації в умовах змінюваного ринку — Наталія Литвинчук,керівниця відділу розвитку власних торговельних марок та оптимізації асортименту.

 

Інновації, якість і партнерство: як TA-DA! трансформує роздрібний ринок і розвиває власні торгові марки — Тетяна Каріка, CPO компанії TA-DA!

 

Стратегічний розвиток Private Label в "Епіцентрі": переосмислення брендів і перспективи — Ґерміна Дунін-Борковська, директорка зі стратегічного розвитку торгових марок мережі “Епіцентр К” та марок власного виробництва.

 

Ukrnafta активно розвивається і шукає партнерів, готових зростати разом — Максим Пятаков, директор департаменту непаливних продажів АТ “Укрнафта”.

 

Експертні рішення “АНЦ”: як мережа аптек інноваційно змінює ринок — Тетяна Паценко, директорка з маркетингу мережі аптек “АНЦ”.

 

Як Auchan Україна перетворює власні торгові марки на лідерів ринку: секрети успіху та інноваційні підходи — Олена Паливода, Head of Private Label department Auchan Ukraine.

Цей журнал – можливість дізнатися більше про сучасні виклики та перспективи ринку, отримати практичні інструменти для покращення ефективності вашого бізнесу та зміцнення партнерських відносин.

Не пропустіть шанс бути в курсі головних подій та трендів ринку PrivateLabel в Україні!

Скачати Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2024

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також