20 вересня 2024

У Великій Британії вилучили з продажу вино із зображенням Hello Kitty на етикетці

У Великій Британії вилучили з продажу вино із зображенням Hello Kitty на етикетці
668

Торгова група Portman Group (до неї входять британські виробники алкоголю та пивовари) повідомила про вилучення з продажу вина із зображенням Hello Kitty на етикетці. Раніше на продукт надійшла скарга від споживача, який вказав, що подібний брендинг приваблює покупців віком до 18 років. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Експерти Незалежної комісії з розгляду скарг в алкогольній індустрії (ICP) розглянули скаргу споживача на брендинг вина з Hello Kitty та вирішили її задовольнити. З Hello Kitty на етикетці у країні продавалося червоне вино італійського виробника Torti Wine.

Скарга була задоволена відповідно до правил кодексу, який свідчить, що напій, його упаковка та будь-які рекламні матеріали чи заходи не повинні прямо чи опосередковано мати особливу привабливість для осіб віком до 18 років.

«Вина Hello Kitty призначена для споживання дорослими і продається тільки в місцях, що мають ліцензію на продаж алкоголю. Це необхідно для захисту та правильного продажу вин Hello Kitty у місцях, куди неповнолітні не мають доступу», - наголосили в Torti Wine.

Проте компанія підтвердила, що більше не продаватиме цей продукт у Великій Британії.

«З відповіді виробника було видно, що він не мав наміру рекламувати вино Hello Kitty для дітей і як закордонний виробник не знав про систему саморегулювання, яка у Великобританії для забезпечення відповідальної реклами та захисту споживачів, особливо осіб молодше 18 років. Вино з темою дитячого мультфільму є абсолютно неприйнятним», — зазначила голова Незалежної комісії Рейчел Чайлдс.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також