Lidl зобов'язався досягти нульового рівня викидів до 2050 року

Lidl зобов’язується досягти нульового рівня викидів до 2050 року у всіх своїх глобальних операціях та ланцюгах постачання. Особливу увагу компанія приділяє скороченню викидів парникових газів, на які припадає 90% її екологічного впливу (Scope 3). Основні зусилля Lidl спрямовані на співпрацю з партнерами та постачальниками для досягнення цілей сталого розвитку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Щоб виконати ці амбітні плани, ритейлер вже розширив свою кліматичну стратегію. Вона охоплює сільське господарство, лісове господарство та інші види землекористування, а також енергетичний і промисловий сектори. Компанія планує зменшити викиди в цих галузях на 42,4% та 35% відповідно до 2034 року.
Lidl також активно працює над скороченням власних операційних викидів (Scope 1 і 2). Перехід на 100% відновлювану енергію у філіях, логістичних центрах та офісах дозволив знизити викиди CO2 на 52%. Компанія продовжує впроваджувати ініціативи, що спрямовані на подальше зменшення свого вуглецевого сліду.
Цілі Lidl відповідають ширшій кліматичній стратегії Schwarz Group, материнської компанії ритейлера, і узгоджуються з Паризькою кліматичною угодою, яка передбачає обмеження глобального потепління до 1,5°C. Компанія послідовно дотримується науково обґрунтованих методологій для досягнення своїх екологічних зобов'язань.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар