Żabka Group покращує харчові звички Польщі через сталий розвиток

Żabka Group, власник найбільшої мережі міні-маркетів у Польщі, оприлюднила свій щорічний звіт про стратегію відповідальності, що демонструє позитивний вплив компанії на польську економіку та харчові звички населення. У рамках кампанії «Porcja DobreGO!» компанія допомагає споживачам робити більш здоровий вибір харчування. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Одним із ключових напрямків стало просування власних торгових марок, які підтримують здоровий спосіб життя. Żabka зменшила використання шкідливих інгредієнтів, таких як сіль та цукор, і впровадила систему маркування Nutri-Score для полегшення вибору споживачів. Після запуску цієї ініціативи продажі продуктів із найвищими рейтингами Nutri-Score A і B зросли на 85%.
Крім того, компанія посилює сталий розвиток у постачанні продуктів, що включає відповідну сертифікацію для постачальників риби, овочів та морепродуктів. Żabka також покращує добробут тварин, прагнучи до відповідального постачання сировини.
Żabka Group продовжує розширювати свою мережу з понад 10 500 магазинів і 9 000 франчайзі. Це розширення сприяє польській економіці, забезпечуючи понад 63 000 робочих місць та створюючи додану вартість у 9,1 мільярда злотих у 2023 році.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, жабка, магазини жабка, жабка польща, ритейл польща
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар