LVMH забрала у Rolex великий контракт із «Формулою-1»

Французька LVMH Moët Hennessy – Louis Vuitton (LVMH) – транснаціональна компанія, виробник предметів розкоші, та компанія Liberty Media, яка виступає організатором перегонів «Формула-1», уклали партнерську угоду терміном на 10 років, повідомляє TradeMaster.UA.
До цього з 2013 року спонсором заходів «Формули-1» була швейцарська Rolex SA.
Як йдеться у спільному прес-релізі LVMH та Liberty Media, угода почне діяти на початку наступного гоночного сезону та поширюватиметься на присутність брендів LVMH на заходах гоночної серії, створення обмежених тематичних колекцій та ексклюзивного контенту.
Фінансові умови та інші деталі угоди не розкриваються. Більше подробиць співпраці сторони обіцяють оприлюднити у 2025 році.
На думку експертів, на тлі падіння попиту на товари класу «люкс», концерн LVMH має намір скористатися доступом до широкої аудиторії глядачів за рахунок інвестицій у спорт. Ця співпраця може коштувати для LVMH понад $1 млрд. У свою чергу, втрата контракту з «Формулою-1» може стати ударом для Rolex SA, повідомляє Bloomberg.
LVMH об'єднує 75 брендів, включаючи Louis Vuitton, Hennessy, TAG Heuer, Hublot, Tiffany, Christian Dior та Givenchy.
Читайте також: LVMH продав Off-White холдингу Bluestar Alliance LLC
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар