Nike залишається улюбленим брендом підлітків
Американський інвестиційний банк Piper Sandler опитав 13500 підлітків і з'ясував, що Nike, як і раніше, залишається улюбленим брендом серед молоді, його одяг та взуття обирають 57% хлопців та 48% дівчат. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Головним конкурентом Nike став New Balance, бренд піднявся на чотири пункти за півроку.
On Running також продовжує набирати обертів серед підлітків, компанія піднялася на два пункти до 7-го місця у рейтингу. Згідно з дослідженням, на зростання популярності бренду вплинуло партнерство з актрисою Зендаєю та тенісистом Роджером Федерером. Рекламна кампанія зі знаменитостями набрала понад 20 млн. переглядів у соціальних мережах.
У б'юті-сфері, незважаючи на те, що дівчата, як і раніше, більшу частину коштів витрачають на косметику, категорія парфумерії показала найбільший приріст порівняно з минулим роком, збільшившись на 25%. Bath & Body Works з часткою 24% продовжує залишатися найулюбленішим парфумерним брендом серед дівчат-підлітків, його головним конкурентом став Sol de Janeiro.
Додаткові витрати на категорію fashion та косметичну продукцію також зросли на 4% до 2361 доларів із весни 2024 року.
Читайте також: Nike оголосила про найбільше падіння продажів
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, найк, кросівки найк, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар